Przeczytaj to zanim założysz swój e-sklep!

st źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe. Dzięki założeniu strony internetowej możemy także przedstawić potencjalnym

Przeczytaj to zanim założysz swój e-sklep! e-sklepy tworzenie

Portale www

W dzisiejszym świecie zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na założenie stron internetowych. Jest to związane przede wszystkim z tym, że obecnie Internet jest źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe.

Dzięki założeniu strony internetowej możemy także przedstawić potencjalnym klientom cały zakres swoich usług czy cennik. Dla wielu osób bardzo ważne są informacje kontaktowe, które możemy znaleźć na stronach internetowych. Obecnie mało kto wyobraża sobie prowadzenie własnej działalności gospodarczej bez założenia stron internetowych. Wymaga tego po prostu rynek i obecna na nim konkurencja.


O serwerze w Wikipedii

Serwer WWW (ang.) web server ? program działający na serwerze internetowym, obsługujący żądania protokołu komunikacyjnego HTTP. Z serwerem WWW łączy się, poprzez sieć komputerową, przeglądarka internetowa, będąca jego klientem, aby pobrać wskazaną stronę WWW.

Serwer WWW może też korzystać z usług innego, równolegle działającego oprogramowania, np. MySQL i PHP, udostępniając wynikowe, dynamicznie utworzone strony WWW, wzbogacone danymi z bazy danych.

Statystyki wykorzystania serwerów www (dane z sierpnia 2014 według serwisu Netcraft):

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Serwer_WWW


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://informator.opoczno.pl/