Programy dedykowane- co, jak i dla kogo?

DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym. Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są: przeglądarki internetowe klienty

Programy dedykowane- co, jak i dla kogo?

O aplikacjach przenośnych w Wikipedii

Aplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym.

Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są:

przeglądarki internetowe
klienty poczty
czytniki RSS
edytory HTML
programy graficzne

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_przenośna


Programy dla firm ? ułatwienie na start

Chociaż decyzja o założeniu własnej firmy już sama w sobie nie należy do najłatwiejszych kwestii, to jednak coraz większa grupa ludzi decyduje się na ten krok. Jednak nawet wieloletni pracownik może czuć się mocno zagubiony, gdy będzie musiał zmierzyć się z wszystkimi wyzwaniami, jakie stawia przed właścicielem firmy prowadzenie działalności gospodarczej.

W takim przypadku warto wykorzystać specjalne programy dla firm, które pozwalają rozwikłać na przykład problemy związane z księgowością. Bardzo polecane jest również wykorzystanie tworzonych przez programistów aplikacji internetowych, dzięki którym możemy trafić do większej grupy potencjalnych klientów czy odbiorców naszych usług.


Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM



© 2019 http://informator.opoczno.pl/